2010. május 25., kedd

Sziasztok!!!

Üdvözlök mindenkit az új oldalamon!!
Hát itt vagyok!!
Nagyon tetszik az oldal, legszívesen kise lépnék innen amig mindent meg nem csináltam, de sajna a kötelesség elszólít.
Tegnap elég sok mindent áthoztam és megcsináltam,remélem tetszik majd mindenkinek.
Főleg ezek a színek amik megragadtak nagyon és a változatosság.
Inen már nem emgyek sehova hacsak valami gigszer benem üt.
Ma is megyek körmös suliba és ma a műkörmöt tanuljuk vagyis a tipp felragsztást,(amit én már tudok) remélem hamar itthon leszek majd.

R: 4 db jó reggelt keksz 1 édes fehér actíviával.
T:-
E:Norbi 1 es csokis és sajtos croi
U:Mr Park leves és diétás csoki puding édeskével és 1,5 ös tejjel.
V:3 db Norbikenyér 10dk felvágottal

Szavazzatok!!!!
És olvassatok továbbra is itt az új oldalon!!
Remélem itt többen lesztek majd akik olvasnak!!!

További szép napot!!
Délután vagyok.
Majd chat boxot keresek és tudunk beszélgetni is. Ha esetleg van valakinek az ha küldene megköszöném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése