2010. május 26., szerda

Szép nap


Szép nap van ma!:)) Elég jól alakul a mai napom.Elintéztem a holnapi cserét is a melo helyen így holnap este tudok menni Szelnek szülőire.
Szabad vagyok ma is. Tanulnom kéne ma a tételeket! :)

Este ugyan vagy 6 órát ültem a chat boxon, de készen lett!:) És a sok keresgélés árán teljesen belejöttem a beállitásába is.Ezért lett olyan amilyen és pontos az órája is.:)Sajna olyan vagyok ha elkezdek valamit addig nem tudom abba hagyni amig nincs kész.Olyan áron is ha már összetörtem itthon mindent ami a kezem ügyébe akadt. :(( ( nem törtem semmit össze, uralkaodtam magamon).:)

Szerintem elég jól haladok az oldalal, csak a sok kalória táblázatott nem tudom hogy hozzam át ide, elég sok időmet vette el anno mire mindent begépeltem.Megoldom :-))

Ma délután viszem Szelt logopédiára utána este ujra vissza kell mennünk, mert ma csinálják meg neki a szint felmérést.Remélem jó lesz.

Na megyek dolgozom egy kicsit még az oldalon, megnézem azt kalória táblázatot és a többit.Közbe meg előveszem a törit és bujom azt is. haladjon mindekettő.
Szép napot mindenkinek!!

És jó chatelést kívánok nektek!!
Én is itt leszek közbe ha van valaki irjon!!!!!


R:4 db jó reggelt keksz 1 dl tejjel

T:1 alma

E:Mr park kínai leves( nagyon finom)és 90 kcal,Norbi puding

U:2 db sós rúd

V:activia édes fehér,norbi pudling


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése