2010. május 30., vasárnap

Gyereknap

Sziasztok!
Hát nagyon rossz hogy nincs gépem!!!:((
Hiányzik egy saját amin azt csinálok amit szeretnék.Igy az a baj, hogy az msnenből és skype ból mindig kilépünk amikor a másik ideül!!Nem lehet megnyitva semmilyen oldal se mert a másik nem tud belépni sehova.

Vasárnap van és annyian voltak nálunk, hogy el se hiszem, hogy nincs más dolguk ilyenkor csak az üzleteket bujni.Főleg ma GYEREKNAPKOR amikor egy csomó rendezvény van a városba és bárhol mindenhol lehet találni egyet.
Ha én itthon lettem volna ezer % hogy nem mentünk volna üzletbe hanem ki a szabadba.
De jó is lett volna!!!!! :)
Úgy terveztük, hogy haza jövök és eszek utána egyből megyünk le a szabadba csavarogni.
Hát ez az ESŐ közbe szólt!!!:(

Boldog gyereknapot kívánok minden kicsi és nagy gyereknek!!!!
Kedves keresztfiúnknak is ALEX BABÁNAK!!

R: 3 sz Norbi kenyér 3 sz vékony fokis felvágottal.

T:-

E:-

U:( a képen)tegnap csináltam csirke pörköltet és abból ettem 3 db ot és tejfölös ubi salátát.
(anyira megszoktam már hogy nem eszek köretett hanem helyette salit vagy savanyút.)

V:2 banán


Majdnem 3 nap szabadnap következik!!! Hujjé!!
Holnap melozok kicsit és utána tanulás lesz!!

Süss fel nap, fényes nap!! Kérlek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése