2013. szeptember 7., szombat

27 ik futás a 3 perc futi és 4 perc séta

Hu tegnap futottam életem legjobb futását. Ugy értve, hogy a 4 szeri 3 perc futásokat mindet lefutottam. Elöször sikerült ugy hogy a 12 percet végig tudtam futni. Remélem ennél már csak jobb futásaim lesznek és tovább tudok lépni már és 7-10 km eket futok egyben megállás nélkül. az lesz csak a jó szuper. várom már.:))))))))))))) 2.87 km volt 28.11 perc alatt 9.49 min/km 197 kcal égetésel. Nem egy szuper eredmény de az már jó hogy egyben futottam a köröket és végre sikerült teljesitenem a távot. Már 10 ik hete futok ami lassan 3 hónap. szuper. Van már pulzusmérő órám,nem egy csucs szuper de jó.sajna más eredményeket mér mint a runkeeper. 141 átlag pulzussal futottam tegnap. Hajrá nektek is futásra fel. Jó futni nagyon még 79 kg val is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése