2011. február 7., hétfő

O vagyok!!

Teljesen kivagyok!!!
Nagyon utálok mindent!!
Mostanában keresek munkát!! Aszisztensi munkát keresek!! Már unom ezt a féle melot!!
Mindig is irodaimunkát és szép ruhába járásról álmodok!!
Ma elvoltam jogi segiért!!
elkezdtem intézni a dolgokat és most ügyvédeket keresek!! Nem érdekel!!
utálok ilyet tenni!! De sajna ezt nem fogom annyiba hagyni!!
Sok minden jár  a fejembe mostanába,de nem szeretném leirni,mert ha olyan ember olvas akinek nem kéne akkor már tudna róla hamarabb mig megemésztem és eldöntöm mi legyen!!
Remegek és félek a napoktól és mindentől!!!
Ideges vagyok és mérges!!
Ma finomat alkottam ebédre!!
Kukoricás currys csirke puliszkával!! (kukoricadarával)
Finom lett!!
és ettem olyat is amit még papival ettem anno!!
A kukuricadarábol tettem a tányéra és öntöttem rá tejet!! Isteni hidegen és ezt eszek vacsira is.
Ma még vasalnom is kell!!megyek is!
Még ma logó is van Szelnek!!
És talán ma lesz a nagy beszélgetés ami nem sikerül soha nagyra!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése