2011. február 22., kedd

mit is irjak!!!

Megint nagyon kimaradtam!! Tudom,utálok minden egyes alkalommal belépegetni,ez a fránya meg nem marad nyitva!!
Na mindegy!!
Sokat tudok már az ügyről!
Elvileg a három év alatt nem rughatnak ki!!
én meg már 9 éve vagyok itthon.
Na mindegy ez is!!
Szerda  a nagyon fontos nap!
Szerda reggel tudom meg hogy mikor műtenek,ha megmütenek!!
És szerda este tudom meg mit tegyek ebben a vacak ügyben vagyis az nap beszélek ügyvédel!
A szerda az fontos nap!!! Minden téren!!
Érdekes dolgok történnek velem!!
Valamelyik nap a kicsilányom hazahozott egy meghivót szülinapi buliba!!
A fura az hogy a szülőkkel tavaly csunyán és nagyon összevesztünk és még köszönés se volt közöttünk. Utálom Őket!!!
Na ez ezért érdekes a meghivó!!
Ugy gondoltam megkérdezem anyukát mi legyen!!
Amikor meglátott és megállitottam tudta akarok valamit! Gondolta: Mi a fenét akaraok megint!!
Láttam a szemein hogy megölne!!
Csak annyit kérdeztem tőle hogy ti akartátok vagy a gyerek hogy menjünk a szülinapi buliba?
Mert ha nem szeretnétek akkor nem megyünk!!
Azt mondta csak a gyerek számit és ő mondta kit hivjunk meg!!Csak furi a helyzett hogy fiu, és a lányom még a társaságát sem keresi mert rossz utálatos és szerintem hiperaktiv a fiú. Na azóta remélem jobb a helyzett ma is taliztunk anyukával és kérdeztem mit és mivel szeret játszani a fia, mit vigyünk! Jaj nem kell semmi nem erről szól a dolog, valami kis dolgot,ennyi! Kb fél órát beszélgettünk és jó hangulatban!! Lehet szent a béke lesz!!
Na mindegy ez egy kicsit pozitivan jött erre napra!!

A másik egyre jobban utálok bejárni a melohelyre főleg azóta amiota elszerettem volna menni és nem jött össsze!!Gyülölöm az embereket az ilyen melohelyen még a legaribb is a legutálatosabb lesz elöbb utobb.
Valami asszisztensi melot szeretnék és hogy szabad legyen a hétvégém minden héten!!
Dolgozok érte keményen ha kapok egy ilyen melot egyszer!!

szóval röviden ennyi lenne  minden,megint egy kis időre eltünök!! :)
Olyan vagyok mint a virus!!
Egyszer eltünik és majd ujra felbukkan!!
a fogyi kilengtem felszedtem 2 kilót!!
A sok sütizés az oka!! 

De le kell fogynom!!!!AKAROM!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése